fbpx

המלך ג׳ורג׳ 16, ירושלים

מרכז העיר ירושלים

054-656-32-66

לקבלת ייעוץ משפטי מיידי, חייגו!

המלך ג׳ורג׳ 16, ירושלים

מרכז העיר ירושלים

054-656-32-66

חייגו לקבלת ייעוץ משפטי מיידי

ראשון - חמישי 09:00-21:00​

נסייע לך לפתור כל בעיה משפטית

עורך דין לדיני ספורט

עו״ד מוביל המתמחה בדיני ספורט

הערך המוסף שלי כעורך הדין שלך לספורט

עו״ד ונוטריון צבי שילה הינו בוגר הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים, בעל רישיון לעריכת דין משנת 1988 ורישיון נוטריון ומגשר.
 עו״ד שילה עומד בראש משרד בוטיק לעריכת דין בירושלים והוא מומחה לדיני ספורט.
בין לקוחותיו נמנים ספורטאי צמרת ישראלים  והוא מייעץ לארגוני ספורט, מועדוני ספורט, מממנים ונותני חסות. 
בין השנים 2003-2013 שימש עו״ד שילה כיועץ המשפטי של קבוצת הכדורסל הפועל ירושלים וייצג את ויקטור יונה במאבקיו על השליטה בקבוצת הכדורגל של הפועל ירושלים. עו״ד שילה מייצג ספורטאים רבים בגילאי ילדים ונוער במגוון נושאים.
עו״ד שילה הינו מומחה לעריכת חוזים בין ספורטאים לבין אגודות ספורט בארץ ובעולם, בייצוג בהליכי ליטיגציה בפני ערכאות פנימיות וטריבונלים של כל איגודי הספורט בארץ ובהליכים בפני המוסד לביטוח לאומי ובתי חולים וכל הקשור לפציעות. עו״ד שילה מעניק ליווי משפטי מקצועי ללא פשרות, תוך מתן שירות אישי לכל לקוחותיו בשילוב מסירות ומחויבות להצלחתם.
לקריאה נוספת על המשרד

עורך דין ונוטריון צבי שילה בירושלים

צריכים עורך דין המתמחה בדיני ספורט?

לקבלת ייעוץ ללא עלות והתחייבות השאירו פרטים או צלצלו 054-6563266.

קבלת אישור נוטריון במהירות ובתעריפים המינימליים הקבועים בחוק

דיני ספורט

קצת על דיני ספורט

תחום דיני הספורט הינו תחום שמתפתח באופן דרמטי בשנים האחרונות. דיני הספורט צברו תאוצה עם הגעת מקרים מעניינים לפתחי בתי המשפט בישראל ובית המשפט העליון אף קבע כי תחום דיני הספורט הוא "ענף מיוחד במשפט". זאת כתוצאה מנגיעתו  בתחומי משפט רבים: משפט מסחרי ותאגידי, משפט מנהלי, משפט עבודה, והגבלים עסקיים. המורכבות בדיני הספורט דורשת מהעוסקים בו הבנה עמוקה ומלאה במערכות היחסים המסואבות והעדינות, ולעתים אמוציונליות, בין הגורמים השונים הפועלים בעולם הספורט: התאחדויות ואיגודי הספורט, מועדוני הספורט, שחקנים, סוכני שחקנים, מאמנים וכיוצא באלה.
בשל הגיוון הרב בין הספורטאים, ענפים הספורט, איגודים וקבוצות, המחלוקות נדונות בטריבונלים וגופים משפטיים אחרים כאשר לכל אחד מהם ישנו סדר דין שונה. משום כך, ישנה חשיבות עליונה בבחירת עורך דין לספורט אשר הינו מומחה בייצוג אל מול טריבונלים אלו. 

עו״ד שילה הינו מומחה בעל ניסיון רב בייצוג ספורטאים, קבוצות ועמותות במגוון ענפים ובשלל טריבונלים והוא יישמח לייצג גם אותך בהצלחה.

“כשספורט ומשפט נפגשים אני אקח אותך לנצחון”

עורך דין מוביל לספורט שיישמח לסייע לך

תחומי הפעילות שלנו בדיני ספורט

אנו פועלים ממשרדנו בירושלים.
עבור לקוחות מוגבלים בתנועה אנחנו נותנים את השירותים בביתם או בבית החולים.

מקרים נפוצים בהם נדרש עורך דין לספורט

נוטריון בירושלים צבי שילה - מאשר חתימה
עורך דין ונוטריון בירושלים - צבי שילה לאחר מתן שירות נוטריוני לאמרה סטודמאייר
הקשר האישי שלי לדיני ספורט

מלבד היותי אוהד ספורט מושבע וחובב ענפי ספורט רבים, ישנו סיפור שחיבר אותי לענף נוסף בדיני הספורט. ליוויתי שחקן כדורסל מוכשר אשר היה חבר בנבחרת ישראל. הייתה סביבו התעניינות רבה ומועדון אחר מזה בו הוא שיחק הציע לו תנאים מעולים, אך המועדון בו שיחק סירב להעביר אותו, על אף שהוא היה קטין ובגיל 15. העברתו נמנעה על ידי המאמן והוא עמד בפני הסגר של חצי שנה ללא יכולת להתאמן בכל קבוצה על מנת שיוכל לעבור. מקרה לא צודק זה שפגע בנער, ספורטאי צעיר, דירבן אותי להכנס לתחום זה ולייצג את כל הספורטאים החל מצעירים החובבנים ועד למבוגרים המקצוענים שנתקלים במקרים דומים.
לאחר מקרה זה פנו אליי הורים של כ-20 נערים וטיפלתי במעברם למועדון בו רצו לשחק ללא הסגר וכך עשיתי גם ללקוחות רבים אחרים. אשמח לסייע גם לכם בנידון.

מחפשים עורך דין לדיני ספורט בירושלים?

הגעת למקום הנכון: קבעו עוד היום פגישת ייעוץ ללא עלות ותקבל את הייצוג הטוב ביותר

עורך דין לספורט בירושלים | עורך דין לדיני ספורט בירושלים | עו״ד ספורט בירושלים | עו״ד המתמחה בספורט בירושלים 

דילוג לתוכן