fbpx

המלך ג׳ורג׳ 16, ירושלים

מרכז העיר ירושלים

054-656-32-66

לקבלת ייעוץ משפטי מיידי, חייגו!

המלך ג׳ורג׳ 16, ירושלים

מרכז העיר ירושלים

054-656-32-66

חייגו לקבלת ייעוץ משפטי מיידי

ראשון - חמישי 09:00-21:00​

נסייע לך לפתור כל בעיה משפטית

משרד עורכי דין ונוטריון צבי שילה

since 1988

אין חכם כבעל ניסיון

מי אנחנו

משרד עורך דין צבי שילה ושות' הינו משרד בוטיק ירושלמי ותיק, בבעלותו ובניהולו של עורך הדין צבי שילה, עורך דין בעל ניסיון מקצועי עשיר וידע משפטי נרחב בתחומים רבים בתחומי המשפט האזרחי.

עורך דין צבי שילה הינו בוגר תואר ראשון במשפטים (L.L.B) של הפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית בירושלים משנת 1987 והוא בעל תואר עורך דין וחבר בלשכת עורכי הדין משנת 1988, כאשר מאז ועד היום, במשך 35 שנים הוא עובד כעורך דין במגוון רחב של תחומים של ליטיגציה אזרחית ובניהול תובענות בכל הערכאות המשפטיות.

עורך דין צבי שילה במשרדו בירושלים

״כירושלמי מאז ומעולם וכחובב כדורסל, שימשתי כיועץ המשפטי של קבוצת הכדורסל של "הפועל מגדל ירושלים" במשך תקופה רצופה של כ – 10 שנים, משנת 2003 ועד שנת 2013, (כן, כן – גם ברגע הזוהר של הקבוצה, עת היא זכתה בגביע היול"ב) פעילות אשר כללה בין השאר ייעוץ משפטי שוטף בתחום דיני הספורט, ייצוג הקבוצה בערכאות משפטיות ובוועדות משמעת, התקשרויות בחוזים ובתחומי עמותות וחברות.

כמו כן, מאז שנת 2004 ייצגתי את "עיריית ירושלים" בכל הכרוך והקשור בהגשת תביעות וגביית חובות ארנונה מחייבים, החל מראשית הטיפול והגשת התובענה לבית המשפט, ניהול הליך המשפט כולל חקירות עדים והגשת סיכומי טענות וכלה בסיום הליך הגבייה, לאחר נקיטה בהליכי הוצאה לפועל כנגד החייבים, כולל נקיטה בהליכי הוצאה לפועל מבצעיים לצורך גביית החוב.

בנוסף, כיהנתי כחבר בבית הדין המשמעתי של לשכת עורכי הדין במחוז ירושלים, במשך תקופה רצופה של שתי קדנציות, בין השנים 1998 עד 2006.

הנני בעל תואר של מגשר מוסמך לאחר שסיימתי קורס הכשרה בגישור מטעמה של לשכת עורכי הדין והמוסד הארצי בשנת 1999 ומשנת 2013 הנני בעל רישיון נוטריון.

במהלך 32 שנותיי כעורך דין ייצגתי אלפי לקוחות וליוויתי אותם לאורך כל הדרך עד להצלחה. אני מזמין אותך להצטרף למעגל לקוחותיי ולתת לך את שירותיי המקצועיים כעורך דין ונוטריון.״

מספר טלפון:

כתובת מייל:

על עורך דין ונוטריון צבי שילה

"ישנם אנשים שמייחלים ומתפללים לכך שמשהו מסוים יקרה, וישנם אנשים שעושים וגורמים לכך שהמשהו המסוים יקרה". 

(מייקל ג'ורדן)

אני אלווה אותך בכל צעד בדרך להצלחה

כי מגיע לך את הטוב ביותר

לקבלת ייעוץ מיידי!
התקשר/י 054-656-3266 או מלא/י את הטופס

תחומים משפטיים בהם אסייע לך

מחפשים עורך דין בירושלים?

לקבלת ייעוץ היום מעו״ד שילה השאירו פרטים.

דברים חשובים שעליך לדעת

שאלות ותשובות

במהלך 32 שנותיי כעורך דין עזרתי לאלפי לקוחות בשיעורי הצלחה גבוהים מאוד, למעלה מ-90% מלקוחותיי השיגו את מבוקשם בהליך בו ייצגתי אותם.

תהליך משפטי הינו לרוב תהליך ארוך ומורכב, אני אעזור לך בכך שאוכל לפשט עבורך את הדברים וללוות אותך לאורך כל ההליך יד ביד בלי לוותר' תוך כדי שאלחם בשבילך עד שתשיג את מה שנפשך חופצת.

מה שמבדיל אותי מעורכי הדין האחרים היא המקצועיות שצברתי במשך 32 שנותיי כעורך דין, היחס האישי שאני מעניק לכל לקוחותיי והרצון העז שלי לנצח עבורם בכל תיק.

שעות הפעילות שלי הן מ-9 בבוקר ועד 7 בערב בכל ימות השבוע מלבד בימי שישי ושבת, אך אם מדובר במקרה דחוף אני עומד לרשותך 24/7. 

בהחלט. לאחר שנפגש לפגישת ייעוץ ואלמד את פרטי המקרה שלך אוכל לייעץ לך על הדרכים המשפטיים שיובילו אותך להצלחה לפי העניין.

המשרד שלי נמצא במרכז העיר ירושלים, ברחוב המלך ג׳ורג׳ 16, כניסה ג׳, קומה 12. במידה והינך בעל/ת מוגבלות משרדי הוא עם גישה נוחה אך אם מסיבה מסויימת אינך יכול/ה להגיע, נוכל להפגש במקום אחר.

הסמכות ותעודות

עורך דין צבי שילה
דילוג לתוכן